Pardon;
Leg's Note
Yo.

Wechat;
A cup of tea or coffee

PUT CBOX width="200"

Lastdate;
Story before
Credit;
my leader here
Template , header and background by AtinTory. 50% Thank to Mayra. Other help . Edit By Yours....
S O A W K W A R D . _ .
Friday 5 July 2013 - Permalink | 0 Comments

Assalamualaikum.

What's up? sekarang facebook dah banyak upgrade dah kan? haha ada sticker, hashtag pun ada! 

Haha aku bukannya nak cakap pasal fb sekarang.

actually tadi aku pi jumpa bf aku tadi. first time jumpa tu! memang awkward gila baqhang la tadi XD 

conservation pun macam mau takmau cakap ja, haha~ tapi aku ada banyak bena nak tanya dia, but tak boleh nak cakap sbb awkward gila.

masa aku tunggu dekat bus stop tu, aku call dia. dia kata dia dalam 603. tunggu sampai 40 min, sampai gak ah. haha.

lepas tu aku dok sure tak sure yg tu dia ke tak. then dia call aku. 

dia: weh hang dekat mana? aku sampai dah ni!

aku: tau! aku nampak hg maybe. 

dia: ye la aku pusing balik pi sana.

-end call- 

aku bangun lah pi kat dia. dia dok tersengih-sengih. aku pun sumpah nak tergelak tengok muka dia!

aku: apa?

dia: apa dia?

aku: takda apa ahh!

dia: Hahahahahaha~

-awkward silence....-

dia: dik nii tengah tunggu sapa?

aku: tunggu orang lah. 

dia: mana dia?

aku: tak mai lagi, haha

dia: serious? takpa lahh, aku balik dulu~

aku: main-main je lah!

dia: ye lah.. :p

-awkward silence......-

serious time tu memang tgh blushing gila-gila lah XD and cerita seterusnya aku dah lupa~ haha nanti lah aku cerita. bye~ assalam.

p/s: tau lah kami tak sweet macam orang lain ._.

Labels: , , ,